Spoločnosť ERES property sa zaoberá správou bytov a bytoviek. Zámerom spoločnosti je zefektívniť správcovstvo a ušetriť majiteľom bytov ročné náklady a dodržať čo najväčšiu transparentnosť. Problém, s ktorým firma bojuje je to, že bytovky majú svojich starých správcov a časť obyvateľstva sú dôchodcovia, ktorí nechcú nič meniť, lebo správca je ich kamarát. Cieľom spoločnosti je dostať sa na bytovú schôdzu a tam už presvedčiť ľudí, že ich služba je lepšia a transparentnejšia. Jedna z mála možností, ako sa dostať na schôdzu je cez mladších obyvateľov bytov, a to tak, že firmu ERES pozvú. Našou úlohou bolo zacieliť a vyzbierať kontakty od obyvateľov bytov, ktorí by mali záujem o efektívnejšie spravovanie bytov a vedeli by sme sa cez nich dostať na schôdzu. Mesto pre kampaň bol Trenčín a okolie.
Vytvorili sme online a offline komunikáciu, pri ktorej sme sa zamerali na problémy, ktoré majitelia bytov pravidelne riešia v bytovkách, a to, že platia veľa za energie, je tam neporiadok alebo niečo nefunguje (napríklad svetlo, elektrina a podobne). Pri kampani sme vybrali nasledovné kanály: facebook, youtube a offline komunikáciu na bilboardoch a letákoch. Kampaň bola rozdelená na dve fázy. Kampaň niesla názov NAHLÁS TO. V prvej fáze sme vytvorili tri jednoduché claimy: Drahé ? Nahlásto.sk !, Nefunguje? Nahlásto.sk !, Špinavé? Nahlásto.sk ! Tieto claimy boli potom použité pri postoch na facebooku, na youtube ako bumper ads, a tak isto v offline. Všetka online komunikácia smerovala na portál nahlasto.sk Microsite nahlasto.sk, vysvetlila o čom iniciatíva je. Ľudia tam mohli písať v akej bytovke bývajú a aký problém ich tam trápi. Z vyzbieraných leadov sme vedeli cez zástupcu spoločnosti osloviť potenciálnych zákazníkov. Cieľom prvej fázy bolo spraviť povedomie a v ľuďoch vyvolať záujem o čom je vlastne to nahlásto.sk. Cieľ bol dostať ľudí na portál. Ľudí, sme trackovali na stránke pomocou facebook pixel. V druhej fáze nasledovala už priama komunikácia smerovaná na ľudí, ktorí navštívili web. Ľuďom sme v druhej fáze komunikovali výhody služby a objasňovali im, ako to celé funguje a koľko môžu napríklad ušetriť, a tak isto sme ich smerovali na web, aby nám zanechali leady.