SK | EN
Napíšte nám
hand icon
elements

ERES property

Marketingová stratégia
Príprava kampane
showcase
Spoločnosť ERES property sa zaoberá správou bytov a bytoviek. Zámerom spoločnosti je zefektívniť správcovstvo a ušetriť majiteľom bytov ročné náklady a dodržať čo najväčšiu transparentnosť. Problém, s ktorým firma bojuje je to, že bytovky majú svojich starých správcov a časť obyvateľstva sú dôchodcovia, ktorí nechcú nič meniť, lebo správca je ich kamarát. Cieľom spoločnosti je dostať sa na bytovú schôdzu a tam už presvedčiť ľudí, že ich služba je lepšia a transparentnejšia. Jedna z mála možností, ako sa dostať na schôdzu je cez mladších obyvateľov bytov, a to tak, že firmu ERES pozvú. Našou úlohou bolo zacieliť a vyzbierať kontakty od obyvateľov bytov, ktorí by mali záujem o efektívnejšie spravovanie bytov a vedeli by sme sa cez nich dostať na schôdzu. Mesto pre kampaň bol Trenčín a okolie.
Vytvorili sme online a offline komunikáciu, pri ktorej sme sa zamerali na problémy, ktoré majitelia bytov pravidelne riešia v bytovkách, a to, že platia veľa za energie, je tam neporiadok alebo niečo nefunguje (napríklad svetlo, elektrina a podobne). Pri kampani sme vybrali nasledovné kanály: facebook, youtube a offline komunikáciu na bilboardoch a letákoch. Kampaň bola rozdelená na dve fázy. Kampaň niesla názov NAHLÁS TO. V prvej fáze sme vytvorili tri jednoduché claimy: Drahé ? Nahlásto.sk !, Nefunguje? Nahlásto.sk !, Špinavé? Nahlásto.sk ! Tieto claimy boli potom použité pri postoch na facebooku, na youtube ako bumper ads, a tak isto v offline. Všetka online komunikácia smerovala na portál nahlasto.sk Microsite nahlasto.sk, vysvetlila o čom iniciatíva je. Ľudia tam mohli písať v akej bytovke bývajú a aký problém ich tam trápi. Z vyzbieraných leadov sme vedeli cez zástupcu spoločnosti osloviť potenciálnych zákazníkov. Cieľom prvej fázy bolo spraviť povedomie a v ľuďoch vyvolať záujem o čom je vlastne to nahlásto.sk. Cieľ bol dostať ľudí na portál. Ľudí, sme trackovali na stránke pomocou facebook pixel. V druhej fáze nasledovala už priama komunikácia smerovaná na ľudí, ktorí navštívili web. Ľuďom sme v druhej fáze komunikovali výhody služby a objasňovali im, ako to celé funguje a koľko môžu napríklad ušetriť, a tak isto sme ich smerovali na web, aby nám zanechali leady.
purple line purple line blue line

Kontaktujte nás

white circle white circle white circle
Krstné meno
Priezvisko
E-mail
Telefón
Spoločnosť
white circle white circle white circle
Odoslať
Správa odoslaná! Ďakujeme.
Nastala chyba.
Where we are?
Let's build something
awesome together.
folder
Donut Digital. s.r.o.
Palackého 31
Trenčín, TN 911 01
purple hand blue line purple line purple line blue square purple line purple squre blue line