Náš tím sa zapojil do kreatívnej súťaže young lions, kde zadanie znelo nasledovne: Spoločnosť Orange Slovensko dalo výzvu na recykláciu starých telefónov. Odpad z batérií v starých telefónov je veľký problém, preto sa Orange rozhodol, že na každej svojej prevádzke budete môcť odovzdať svoj starý telefón. Orange tieto telefóny ďalej recykluje a z materiálu, ktorý z neho dostane vie zarobiť nejaké peniaze. Tieto peniaze majú byť použité na dobročinné účely. Kde? To už bolo na nás. Ako úlohu sme dostali vytvoriť dostatočné povedomie o tejto aktivite, vybrať kanál na propagáciu a vytvoriť vizuály.
Náš názov kampane vznikol spojením starého telefónu - “DEDO” a spojením nami vybranej organizácie, ktorá pomôže vysadiť stromčeky do prírody z vyzbieraných zdrojov z recyklácie, preto “Zasaď svojho deda”. Naša Idea znela “aj tvoj starý telefón môže pomáhať“. Takouto kreatívnou cestou chceme zvýšiť povedomie o tom, že Orange, ako organizácia má spoločenskú zodpovednosť a prispieva na dobré projekty svojimi aktivitami, teraz je to konkrétne zbierka venovaná priamo prírode cez organizáciu My sme les. Pri riešení sme využili tri social media platformy, a to Facebook, Instagram a Youtube. Pri Facebooku sme sa zamerali pomocou platenej reklamy hlavne na šírenie myšlienky a zvýšenie povedomia o danej téme. Na Instagrame sme sa rozhodli okrem klasickej platenej propagácie, motivovať ľudí zapojením sa do projektu formou súťaže o vtedy nový Samsung S9. Jednoduchým postnutím svojho starého telefónu pri odovzdaní na story s haštagom #sadimdeda a @orangesvk, týmto by sme docielili organické zdielanie kampane medzi ľuďmi. Pri Youtube sme využili bumperads. Reklama šíri povedomie o téme v animovanej podobe s nahovoreným mesidžom. Reklama odkazuje na pod stránku www.orange.sk, kde bolo VIAC INFO.
Pomôžte nám s “dedom” zrecyklovať staré telefóny a vysadiť nové stromčeky, okrem toho, že pomôžete správnej veci, môžete vyhrať aj nový Samsung S9. Návod ako na to nájdete na obrázku, v našom BIO a na orange.sk. Pri zdielaní nezabudnite na haštag #sadimdeda